Trening

Równie ważną rzeczą jak prawidłowe odżywianie się jest aktywność fizyczna. Co najmniej trzy razy w tygodni powinniśmy poddawać nasz organizm wzmożonemu wysiłkowi. W obecnych czasach gdy wielu z nas wiele godzin spędza przy biurku w pozycji siedzącej ruch jest bardzo ważny. Jeśli nie chcemy żeby nasz brzuch pokrył się nieestetyczną warstwą tłuszczu, to musimy działać. Nie trzeba od razu zapisywać się na siłownię, nie musimy wydawać ani grosza żeby poprawić naszą kondycję. Wystarczy, że zaczniemy biegać - a do tego naprawdę nie wiele potrzeba.

Jak zacząć biegać

Żeby bieganie nas nie nudziło możemy umawiać się ze znajomymi na wspólny jogging. Jeśli akurat nie mamy nikogo pod ręką warto jest wziąć ze sobą odtwarzacz mp3 i słuchawki. Dobra, energiczna muzyka pozwoli nam przebiec dodatkowy kilometr gdy już będziemy czuć, że nasz organizm domaga się przerwy.

Jeśli podczas biegania bolą nas stawy, to możemy zdecydować się na nordic walking, jazdę na rowerze lub pływanie na basenie. Ten ostatni sport zasługuje na szczególną uwagę. Podczas pływania pracują mięśnie całego naszego ciała.